Söndag.


Jag behöver något att längta till,
för jag försvinner ibland.
Och alla frågar vad jag tänker på,
men jag kan inte berätta.
Om du vill ha mig så säg till.
För själv vet jag inte vad jag vill.
Mina känslor har jag svårt att lämna
bort, tror du att du sårat mig
så har du nog bara missförstått.

Jag börjar om varenda dag, försöker
vara den dom vill att jag ska va.
men när jag somnar på natten har jag
glömt om jag själv mår bra.
Jag vet inte riktigt vem jag är,
jag är med men aldrig riktigt här.
Jag längtar till någonting annat än det här.

Jag vill vara vanlig, vad det nu är.



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratispremium.com/?ref=848875

du som har en blogg med läsare borde gå med i detta .

behövs bara 6 st värvningar och sedan har du spotify premium gratis !

TESTA VETTJA :D

2012-02-06 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0