HEJ! :)

Heej! :) Var nyss och tränade/Simmade med min pojkvän det var sjukt jobbigt! Märks att man inte rört på sig på evigheter :o Men jätte skönt att få komma igång igen!

Idag var jag också iväg till min praktik och fyllde i en blankett och snart ska jag få börja där! Jag är nervös och det ska bli skit kul att få göra någonting äntligen! Dom har en hemsida ifall ni har lust att kika lite där :thumbup:  Room99 Jag ska själv köpa några saker där ifrån sen när jag börjar praktisera där :rolleyes:

Lite av mina favorit saker som finns på hemsidan men det finns MER i butiken! Det skall komma mer på hemsidan också :)





Kommentarer
Postat av: sarah

okok jag har problem med svenska lässa & matte & englaska typ känemnerna =/

2011-01-10 @ 21:17:02
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0