PRAKTIK NU PANIK!

NU beger jag mig till praktiken är lite försenad men ändå sitter jag och skriver ett inlägg? hmm ... Jag är lite stressad för att det är en jäkla skåning där som jag TROR heter Lars? En gubbe alltså, han har stenkoll på när jag kommer så kollar han på klockan när jag kommmer varje morgon och säger på typ danska/skånska att "Nu hade du tur" hahahha vafan liksom, nu måste jag SPRINGA!!! Men vafan om du bor i Västervik KOM och handla i butiken då! Room99! Need kunder alltså! BLir så tråkigt annars! ELLER varför inte kika in på hemsidan? Room99.se











Kommentarer
Postat av: M a d e l é n e

Svar: okej vad kul!

några frågor om dig snabbt:

Hur gammal är du?

var/vart/vad pratkicerar du (stavning).

Vart bor du!?

......................

du är super söt så du vet, följas via bloglovin? :) ;]

digga dig!

2011-01-19 @ 18:31:13
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/
Postat av: M a d e l é n e

Btw: se tv och duscha tror jag! :)

2011-01-19 @ 18:31:49
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0