Ensam hemma :(

Hejsan! :) Jag är ensam hemma ikväll, min pojkvän fick ett godkännande från mig att han fick lana med sina vänner. jag tänkte OKEJDÅ, jag tänker ju inte vara någon psyko flickvän som tänker hålla honom inlåst i lägenheten med mig, bara för att jag precis flyttat hit och inte har JÄTTE många vänner ännu, så ska ju inte han tvingas vara med mig varje dag.

SÅ, jag har lyxat till det för mig själv med lite grönsaker med dip MUMS, och lite chips :) Jag kände att jag var värd det, efter en heldag praktik och sen iväg och simmade! Hoppas och ber att det finns någonting bra på tv ikväll.



Kommentarer
Postat av: t a m a r a

alltod skönt att ha en stund för sig själv tycker jag !:)

jo min dag har varit great, din då?:D

2011-01-15 @ 00:19:15
URL: http://lovewhatuhave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0