Hejhopp :D

Heej gullnosar! :D Fint väder hos mig idag det käns awesome! :) Haha guh, jag satt och tittade på nyheterna på 4an nu på morgonen, och då var han djurgubben där, vet ej vad han heter, men han hade med sig en majsorm, och han sa att den var SÅ snäll gjorde aldrig någonting, vad tror ni den gjorde? JOO den bet tv4a programledaren i handen två gånger hahhahah. Så jävla äckligt.. Sen fick han hålla i en liten ödla, som han sa inte gjorde någonting heller, och den bet honom i handen också hahahah. OCH den där majsormen skulle vara ett bra husdjur för ett barn sa han... yeah right, varför ormen bet den där mannen var ju för att han höll i den för hårt, och ett barn är ju knappast försiktig.. Ursh, neh tack inga amöbor för mig..






Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, jag övningskörde. Har bara en gång kvar nu sen ska jag börja med statskörning :) Hur är det med dig?

2011-02-10 @ 13:15:27
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0