Dålig humor!


Hej:D
Har man lite halvdålig humor som jag och en annan kompis
till mig har som heter Jennifer - JenniferHujanen.blogg.se

Så är faktiskt det här himla roligt ;)

FACEBOOK STATUS:

Edward Cullen: is bored :[

- Jasper: Where's Bella?

- Edward: On her period.

- Bella: Don't just tell everyone that I'm on my period! :/

- Edward: Why? You are.

- Bella: Well I don't tell everyone you sparkle like a
fucking fairy in the sun or that you won't fuck my brains
out until we're married even though I'm so up for it.
You're not a real vampire! You're just a fucking sparkly
emo BITCH! Bella has changed her relationship status to single.

- Jacob likes this.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahaha shit alltså jag är värsta kändisen i din blogg :D XD nej men den är ju så grymt bra den där! satt och skrattade för mig själv mitt i natten liksom XD haha!



haha men nej du XD haha! så jävla osexigt med dom där byxorna alltså XD haha! fyfan, jävlar vilka köer det var i dag alltså! jag ljuger inte när jag säger att kön vid min kassa nog var nästan 10 meter lång >.< helt otroligt mycket! XD



men lyx, vill också få ha mina egna byxor >.< eller ivarjefall svarta som är mer diskreta, finns några somhar det där ju liksom :P



KRAM!

2011-04-09 @ 20:55:41
URL: http://jenniferhujanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0